Primary tabs

သင္က Branded makeup ခ်စ္သူလား

    Branded makeup ဆိုတာ သံုးရတာ လည္း အဆင္ေျပသလို ေစ်းႏႈန္းလည္းမနည္းတဲ့ အလွကုန္ပစၥည္းေတြလို႔ ဆိုလိုခ်င္တာပါ။ လူလတ္ ပိုင္းအမ်ဳိးသမီးေတြလို ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြရွိတယ္ဆို ရင္ေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ကိုယ္ေရြး ခ်ယ္ၿပီး သံုး ႏုိင္ေပမယ့္ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ မိန္းကေလး ေတြအတြက္ ဒီ Branded makeup ေတြဟာ ေငး ေမာလိုခ်င္စဖြယ္ေတြပါပဲ။ ကမၻာနဲ႔တစ္၀ွမ္း နာမည္ ႀကီးေနတဲ့ အဆင့္ျမင့္အလွကုန္မ်ားကိုလည္း စုစည္းေျပာျပေပးမွာ ျဖစ္သလို ဒီစာ မ်က္ႏွာေလး ဖတ္မိတာနဲ႔ ကမၻာေက်ာ္ အလွကုန္မ်ားနဲ႔ ရင္းႏွီးသလို ျဖစ္သြားေစမွာပါ။

    ဘာေၾကာင့္ brand makeup ကိုႀကိဳက္ၾကတာလဲ >>     ေစ်းျမင့္တဲ့ မိတ္ကပ္ပစၥည္းျဖစ္တာ ေၾကာင့္ ပိုၿပီးေကာင္းတယ္ထင္လို႔၊ ၿပီးေတာ့ ေစ်း ႀကီးတယ္ဆို ေကာင္းမွာပဲဆိုတဲ့အသိနဲ႔ ၀ယ္ၾက တယ္၊ သံုးၾကတယ္ဆိုတာပါပဲ။ Brand တစ္ခုကိုပဲ သီးသန္႔သံုးတဲ့ သူေတြနဲ႔၊ ပစၥည္းမ်ဳိးစံုကို သံုးတဲ့သူ ေတြဆိုၿပီး ၂ မ်ဳိးခြဲျခားလို႔ရပါတယ္။ ၀ယ္ယူသံုး စြဲမယ့္သူေတြကို အဓိက ဆြဲေဆာင္ႏုိင္တာက ေၾကာ္ျငာေတြပါပဲ။ ပိုးသားလို ဆံသားျဖစ္ရမယ္... အသားေရ ေတာက္ပလန္းဆန္း သြားမယ္ ဆိုတာ မ်ဳိးကို ခ်က္ခ်င္းခံစားခ်င္တာက ၀ယ္ယူသူတုိင္း ပါပဲ။  ဒီပစၥည္း ေကာင္းမေကာင္းဆိုတာကို သိရ ဖို႔အတြက္ သူနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သတင္းအခ်က္ အလက္ေတြ ဖတ္ရမယ္၊ သံုးစြဲဖူးတဲ့သူေတြရွိရင္ ေမးျမန္းၾကည့္ရမယ္ ၿပီးမွ သံုးဖို႔၀ယ္ပါလို႔ အၾကံေပးပါေစ။
    မိတ္ကပ္ခ်စ္သူဆိုရင္ - ကိုယ္က ထြက္သမွ် အလွကုန္ေတြကို အဆက္မျပတ္၀ယ္ေနမိသလား၊ တစ္ခု၀ယ္ၿပီးတာနဲ႔ ကုန္ေအာင္သံုးဖို႔မေျပာနဲ႔ ဗူး ေတာင္မေဖာက္ရေသးဘူး ေနာက္တစ္ခုကို၀ယ္ ဖို႔ စဥ္းစားေနၿပီလား ဒါဆိုရင္ ကိုယ္က မိတ္ကပ္ ခ်စ္သူ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ အျမဲတမ္း၀ယ္ေနမိတဲ့ သူ ေတြကို ေမးၾကည့္လိုက္ရင္ ဒီလို၀ယ္ရတာ ေပ်ာ္ စရာေကာင္းတယ္၊ အခ်ိန္ေတြဘယ္လိုကုန္ေနမွန္းကိုမသိဘူး။ သူေၾကာ္ျငားထားတဲ့အတုိင္း ကိုယ္ လည္းလွခ်င္သြားတယ္ လို႔ ေျဖၾကတာ မ်ားပါတယ္။ တကယ္ပိုကုန္တဲ့အရာက မ်က္လံုးျခယ္တဲ့ ရွဲဒိုး၊ လိုင္နာေခ်ာင္းေတြပါပဲ။ သူတုိ႔က အေရာင္စံု ပံုစံ မ်ဳိးစံု အဆက္မျပတ္ ထုတ္ေနတာေၾကာင့္ ကိုယ့္မွာ ရွိၿပီးသားလည္း မကြဲျပားေတာ့ပဲ ထပ္ထပ္လိုခ်င္ ေနမိေအာင္ ျဖစ္ေနတာပါ။  မိတ္ကပ္ရည္၊ ေပါင္ဒါ အသစ္ထြက္တုိင္း ဘယ္လိုေကာင္းေၾကာင္း သိခ်င္ လို႔ဆိုၿပီး ၀ယ္၀ယ္ေနမိၾကတယ္။
    အမွတ္တံဆိပ္ခ်စ္သူေတြ - နာမည္ႀကီး brand တစ္ခုကေန အသစ္ထြက္တုိင္း ယံုယံုၾကည္ ၾကည္နဲ႔ ၀ယ္သံုးခ်င္ေနတဲ့ သူေတြပါ။ Brand အေပၚ မွာ သစၥာရွိသူေတြလို႔လည္း ေျပာလို႔ရပါတယ္။  ကိုယ္သံုးတဲ့ပစၥည္းက ကိုယ့္အသားေရေပၚမွာ ဘယ္ေလာက္ အေထာက္အပံ့ ေပးႏုိင္မလဲဆိုတာ ကို ေသခ်ာကြဲျပားေအာင္သိမွ Brand ကို စီးရီးလိုက္ သံုးသင့္ပါတယ္။
     Brand - အားသားခ်က္ - အရည္အေသြး ျမင့္မားတဲ့ ေနာက္ဆံုးေပၚနည္းပညာနဲ႔ပဲ ထုတ္ လုပ္ထားတယ္၊ အေရာင္အေသြး လိုခ်င္တဲ့အတုိင္း ထြက္တယ္၊ သဘာ၀ဆန္တဲ့ ကာလာထုတ္တာ ေၾကာင့္ ေနရာတုိင္းနဲ႔သင့္ေတာ္တယ္၊ ထုတ္ပိုးမႈ ပံုစံ ေကာင္းမြန္႐ိုးရွင္းတယ္ ၊ လူၾကားထဲမွာ ထုတ္သံုးရင္ အထင္ႀကီးၾကတယ္၊
    အားနည္းခ်က္ - ေစ်းႀကီးတာေပါ့၊ ကန္႔သတ္ ထုတ္တဲ့ ပစၥည္းဆို အကုန္ျမန္တယ္၊ အေရာင္အ ေသြး အသစ္ထုတ္တာမ်ဳိးသိပ္မရွိ၊ အသစ္တစ္ခု နဲ႔တစ္ခု ထြက္တဲ့အခ်ိန္နီးၾကတယ္၊ ၀ယ္ၿပီးရင္ လိုက္ဖက္ရင္ေတာ္ေသး မလိုက္ရင္ဆက္သံုးဖို႔ မ သံုးဖို႔ ေခါင္းစားရ။
    မိတ္ကပ္ပစၥည္းကို စ၀ယ္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ အခက္အခဲရွိတာပါ၊ ေနာက္ သံုးတာမ်ားလာတဲ့ အခါ အ၀ယ္ေတာ္ျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္ (အ၀ယ္ ေတာ္ဆိုတာက ကိုယ္နဲ႔လိုက္တာကို ေရြး၀ယ္တာ မ်ဳိးေပါ့)။ အလွကုန္ေစ်းကြက္ထဲမွာ နာမည္ေပါင္း မ်ားစြာနဲ႔ အလွကုန္ပစၥည္းေပါင္းမ်ားစြာ ရွိတာေၾကာင့္ ၀ယ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵျပင္းျပမႈကို ခ်ဳိးႏွိမ္ၿပီး ေသခ်ာေလ့လာပါဦးေနာ္။
    ဘယ္အသက္မွာ ဘာကိုႀကိဳက္မလဲ - အခုေန စစ္တမ္းေကာက္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ အသက္(၂၀) နဲ႔ ၂၀ေအာက္အရြယ္အတြင္းက Stila / Nars / Trish & Bobbi Brown  ၊ အသက္ (၂၀)ေက်ာ္အရြယ္ ေတြက Chanel /MAC / Dior / Armani ၊ အသက္ (၃၀)နဲ႔ အႀကီးပိုင္းေတြက Paul & Joe / Edward Bess / Dolce & Gabbana / Chanel / Bobbi Brown / Armani ဆိုၿပီးေတြ႕ရပါတယ္ ( ဒါဟာ ကမၻာ တစ္၀ွမ္း ႏွစ္သက္မႈအေပၚၾကည့္ၿပီး တြက္ထားတာပါ) ။

အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္အေပၚ လႊမ္းမိုးထားႏုိင္တဲ့မိတ္ကပ္ဆိုတာဘာလဲ
    မိတ္ကပ္ျပင္လိုက္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို မင္းသမီးေလးတစ္ပါး ဒါမွမဟုတ္ ဘုရင္မႀကီး တစ္ ပါးလို႔ ခံစားမႈေျပာင္းလဲသြားေစပါတယ္။ အဓိက ကေတာ့ ယံုၾကည္မႈရွိသြားတာပါ။ ၿပီးေတာ့ ဆြဲ ေဆာင္မႈ ရွိသြားတာပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း အလွ ကုန္ ေလာကႀကီးက အဆက္ျပတ္သြားသည္မရွိ အသစ္ အသစ္ ထြက္ေပၚကာ သူ႔ထက္သူထုတ္လုပ္ ျဖန္႔ ခ်ိေရာင္းခ်ႏုိင္ၾကတာပါ။ လက္ရွိမွာေတာ့ မီဒီ ယာ ႐ုပ္သံေၾကာ္ျငာေတြရဲ႕ ထုတ္လႊင့္ျဖန္႔ခ်ိမႈက ေတာ့ ဆြဲေဆာင္အား အေကာင္းဆံုးပါပဲ၊ ကမၻာ ေပၚမွာ လက္ရွိနာမည္ေက်ာ္လည္းျဖစ္ လူႀကိဳက္ အမ်ားဆံုးလည္းျဖစ္ ဘယ္ေတာ့မွမ႐ိုးရတဲ့ အလွ ကုန္ေတြကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္တာလည္းျဖစ္တဲ့ ကမၻာ ႀကီးကို လႊမ္းမိုးထားတဲ့ အလွကုန္(၁၀)မ်ဳိး အေၾကာင္းေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။

-    Christian Dior >>  ၁၉၄၆ ခုႏွစ္မွာ Christian Dior က ဖက္ရွင္ဆိုင္အျဖစ္ စတင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီ အမွတ္တံဆိပ္က အခုအခ်ိန္မွာ လူသံုးအမ်ားဆံုး ျဖစ္ေနပါၿပီ။ တံဆိပ္ရဲ႕တန္ဖိုးႀကီးမႈကေတာ့ ၂.၉ ဘီလီယမ္ ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ျပင္သစ္
တံဆိပ္အျဖစ္ ဖက္ရွင္အ၀တ္အစားနဲ႔ အလွကုန္ ေတြကို ဦးေဆာင္ထုတ္ေဖာ္တဲ့ တံဆိပ္အျဖစ္ ကမၻာ ေပၚမွာ ထင္ရွားပါတယ္။ ႏွစ္စဥ္ ေဒၚလာဘီလီ ယမ္နဲ႔ခ်ီေအာင္ ေရာင္းခ်ေနရၿပီး Dior ဆိုရင္ မ်က္ ေတာင္ေကာ့ေဆးနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းနီကို လူသိမ်ား ၾကပါတယ္။  မင္းသမီး Jessica Alba ၊ Kristen Bell ၊  Denise  Richard တို႔ အသည္းစြဲတံဆိပ္ပါပဲ။

-    Biore >> ဒီကေန႔ အလွကုန္ေစ်းကြက္ထဲ မွာ Biore ဆိုရင္ လူတုိင္းသိပါတယ္။ တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးႀကီးမႈက ေဒၚလာ ၃.၄ ဘီလီယမ္လို႔ ခန္႔မွန္း တြက္ၾကပါတယ္။ နဂိုမူလက ဂ်ပန္ႏုိင္ငံကေန စတင္ခဲ့ၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ေဆး၊ မိတ္ကပ္ ဖ်က္ေဆးနဲ႔ ဆား၀က္ျခံကပ္ေဆးတို႔မွာ အျခားအလွကုန္ေတြ ထက္ လူႀကိဳက္မ်ားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီလို အသံုးတည့္လို႔လည္း မင္းသမီး Emily Rossum ၊ Emilia Clarke ၊ Shay Mitchell တို႔ရဲ႕ အသည္း စြဲပါ။


-    Estee Lauder >> မိတ္ကပ္၊ ေရေမႊး၊ skincare နဲ႔ ဆံပင္အလွကုန္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ဒီ အမွတ္တံဆိပ္က အေကာင္းဆံုးပါ။  Estee Lauder ဟာ သူ႔ရဲ႕ေမာင္ Leonard ၊ Ronald Lauder တို႔နဲ႔ အတူ ဒီအလွကုမၸဏီႀကီးကို စတင္ခဲ့ပါ တယ္။ ဌာန ခ်ဳပ္ကိုေတာ့ နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ႕မွာ အေျခစိုက္ထား ၿပီး အခုဆိုရင္  ႏိုင္ငံေပါင္း (၁၅၀)မွာ ဒီအလွကုန္ ကို ၀ယ္ယူလို႔ရေနပါၿပီ။ Estee Lauder အလွကုန္ ကုမၸဏီမွာ Estee Lauder တံဆိပ္အျပင္ Clinique ၊ Origins ၊ Bobbi Brown ၊ Aramis စတဲ့ တံဆိပ္ ေတြကို ေရာင္းခ်ေပးေနပါတယ္။အမွတ္တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးၾကီးမွဳကေတာ့ ေဒၚလာ ္ ၃.၈ ဘီလီယမ္ ရွိတယ္လို့ခန္႕မွန္းေျပာဆိုၾကပါတယ္။
    ဒါ့အျပင္ Estee Lauder ဟာ အလွအပ နဲ႔ ေရေမႊးတို႔ရဲ႕ Global Licensee ရရွိၿပီးသား ျဖစ္ တာေၾကာင့္ coach ၊ Tommy Hilfiger ၊ Donna Karan ၊ Tom Ford ၊ Michael Kors  စတဲ့ အမွတ္ တံဆိပ္ အလွကုန္မ်ားကို လည္း ေရာင္းခ်ေပးေနပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအမွတ္တံဆိပ္ရဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ့ အရည္အေသြးကိုေတာ့ အထူးရွင္းျပေပးစရာ မလို ေတာ့ပါဘူးေနာ္။ မင္းသမီးႀကီးေတြျဖစ္တဲ့ Elizabeth Hurley / Gwyneth Paltrow / Carolyn Murphy တို႔က ဒီ brand ရဲ႕ Loyal Customer ေတြျဖစ္ေနၾကတာပါပဲ။


-    Dove >> ငွက္ပံုစံတံဆိပ္ေလးနဲ႔ ဒီအလွ ကုန္ကေတာ့ အိမ္တုိင္းအိမ္တုိင္းမွာ မရွိမျဖစ္ ၀ယ္ သံုးေနရတဲ့အထဲမွာ ပါပါတယ္။ လူသံုးကုန္ ပစၥည္း ေတြကို အသံုး၀င္ေအာင္ အရည္အေသြးေကာင္း ေကာင္းနဲ႔ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိေပးေနတာပါ။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ရဲ႕ ခန္႔မွန္းတြက္ခ်က္မွုအရေတာ့ တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးႀကီးမႈဟာ ေဒၚလာ ၄.၂ ဘီလီယမ္ေလာက္ ရွိမယ္လို႔ ေျပာၾကပါတယ္။ Unilever အုပ္စုမွ ဒီ အမွတ္တံဆိပ္ကို ပိုင္ဆိုင္ၿပီး ကမၻာေပၚမွာ သံုးစြဲ သူအႀကိဳက္ကို အထုတ္လုပ္ေပးႏုိင္ဆံုး အႀကီးမား ဆံုး ကုမၸဏီႀကီးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ႏုိင္ငံေပါင္း (၃၅)ႏုိင္ငံကို ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ေပးေနၿပီး ေရခ်ဳိး ဆပ္ျပာရည္၊ ကိုယ္လိမ္းခရင္မ္နဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္ဆပ္ ျပာတုိ႔ကေတာ့ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး ပစၥည္းေတြ ပါပဲ။ Edyta Jungowska ၊ Ewa Kasprzyk တို႔က ေတာ့ ဒီ  Dove ကို အသည္းစြဲျဖစ္ၾကၿပီး Pro-Age Cream Oil Lotion နဲ႔ Dove damage therapy moisture shampoo ကေတာ့ စဥ္ဆက္မျပတ္ ေရာင္းခ်ေပးေနရတဲ့ လူအႀကိဳက္ဆံုး ပစၥည္းေတြ ပါပဲ ဆိုတာေလး ေျပာျပ လိုက္တယ္ေနာ္။


-    Avon >> ဒီအမွတ္တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးႀကိီးမႈ ကေတာ့ ေဒၚလာ ၅.၁၆ ဘီလီယမ္ရွိတယ္လို႔ ခန္႔ မွန္းေျပာၾကပါတယ္။ ၁၈၈၆ ခုႏွစ္ကတည္းက စတင္ခဲ့တာမို႔ သက္တမ္းအားျဖင့္ ရာခ်ီခဲ့ပါၿပီ။ David H, McConnell, Avon တို႔က စတင္ ဦးေဆာင္သူေတြျဖစ္ၿပီး အဲ့ဒီခုႏွစ္ပိုင္းကတည္း ေဒၚလာ(၁၀)ဘီလီယမ္တန္ဖိုး ရွိခဲ့တာပါ။ ဒီ brand ရဲ႕ သာလြန္ေကာင္းမြန္တဲ့ အလွကုန္ေတြဟာ ႏွစ္စဥ္ေရာင္းအားကို တုိးတက္ေကာင္းမြန္လာေစခဲ့ပါတယ္။ အဆိုေတာ္ မင္းသမီးေတြျဖစ္တဲ့ Fergie ၊ Keri Hilson ၊ Salma Hayek & Reese Wither-spoon တို႔က ႏွစ္သက္ၾကပါတယ္။


-    Lancome >> ျပင္သစ္ အဆင့္တန္းျမင့္အလွကုန္တံဆိပ္ျဖစ္တဲ့ Lancome ကို ၁၉၃၅ ခုႏွစ္ မွာ Armand Petitjean က စတင္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး ဒီတံဆိပ္ဟာ အခုခ်ိန္မွာဆိုရင္ ကမၻာေပၚမွာ တန္ဖိုး အႀကီးမားဆံုး  skincare / makeup / fragrance ျဖစ္ပါတယ္။ Genifique eye(activating eye concentrate)၊ Visionnaire (advanced skin corrector) စတဲ့ အလွကုန္မ်ား အပါအ၀င္ အျခား ပစၥည္းမ်ားဟာ ေဒၚလာ ၁၃၀ အထက္မွာရွိတာ ေၾကာင့္ ေစ်းအႀကီးဆံုး အမ်ဳိးအစား မွာ ပါ၀င္သြား တာပါ။ ဒီလိုေစ်းႀကီးတဲ့ အလွကုန္ကိုလည္း နာမည္ ႀကီး(ေအ)စာရင္း၀င္မ်ားျဖစ္တဲ့ Julia Roberts / Penelope Curz / Kate Winslet တို႔က ၀ယ္ယူ အသံုးျပဳၾကပါတယ္။ ႏွစ္စဥ္ ေဒၚလာ ၄ ဘီလီယမ္ ခ်ီေအာင္ ေရာင္း ခ်ေနရတာေၾကာင့္လည္း ကမၻာနဲ႔ တစ္၀ွမ္းမွာ Brand ကိုႏွစ္သက္သူေတြ ေပါမ်ားတယ္ဆိုတာ သိႏုိင္ပါတယ္။


-    Nivea >> ေနဗီယာ ဆိုတာနဲ႔ မ်က္ႏွာသန္႔ စင္ေဆးကို ျမင္ေယာင္မိၾကမွာပါ။ ဟုတ္ပါတယ္ ဒီတံဆိပ္ဟာ skin & body ပိုင္းဆိုင္ရာမွာ နာမည္ ႀကီး တံဆိပ္တစ္ခုပါ။ Carl Paul Beiersdorf ဆို သူ ပိုင္ဆုိင္တဲ့ ဂ်ာမန္ကုမၸဏီျဖစ္ၿပီး ၁၈၈၂ မွာ
စတင္ခဲ့တာေၾကာင့္ ႏွစ္ေပါင္းရာခ်ီေအာင္ျမင္ ေက်ာ္ၾကားေနခဲ့တာပါ ။  ၁၉၃၀ ေရာက္တဲ့အခါမွာ ေတာ့ သူဟာ အမ်ဳိးသားသံုး Shaving cream မ်ား နဲ႔ မ်က္ႏွာလိမ္း တိုနာ၊ အဆီတို႔ကို စတင္ျဖန္႔ခ်ိ ေရာင္းခ်မႈ လုပ္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ အဲ့ဒီကတည္း က အလွကုန္ေစ်းကြက္မွာ Nivea ဟာ လူသိမ်ားထင္ ရွားၿပီး စဥ္ဆက္မျပတ္ ေရာင္းခ်ေနခဲ့ရတာပါ။ အလွ ကုန္ေတြကို ေစ်းႏႈန္းအနိမ့္မွအျမင့္၊ အျမင့္မွအနိမ့္ ဆိုၿပီး စံုလင္ေအာင္ထားၿပီး ေရာငး္ခ်ေပးပါတယ္။ တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးႀကီးမားမႈ ကေတာ့ ေဒၚလာ ၅.၈ ဘီလီယမ္ခ်ီေအာင္ တန္တယ္လို႔ ခန္႔မွန္းေျပာဆို ၾကပါတယ္။ အခုခ်ိန္ဆိုရင္ေတာ့ ေဒၚလာ ၈ ဘီလီ ယမ္ေက်ာ္ေအာင္ တန္တယ္လို႔လည္း ေျပာၾက ျပန္ပါတယ္။ အဆိုေက်ာ္ျဖစ္တဲ႕ Rihanna / Khole Kardashian တို႔က ဒီတံဆိပ္ကို ႀကိဳက္ၾကပါတယ္။


-    Neutrogena >> အေမရိကန္ အလွကုန္ တံဆိပ္ျဖစ္ၿပီး ကမၻာနဲ႔တစ္၀ွမ္း ႏုိင္ငံေပါင္း (၇၀) မွာ ေရာင္းခ်ေပးေနပါတယ္။ တံဆိပ္ရဲ႕ တန္ဖိုးႀကိီး မားမႈကေတာ့ ေဒၚလာ ၆.၉ ဘီလီယမ္ရွိပါတယ္။ ၁၉၃၀ ခုႏွစ္ကတည္းက Neutrogena ဟာ အျခား တန္ဖိုးႀကီးမားတဲ့ အလွကုန္ေတြထက္ လႊမ္းမိုးၿပီး ေစ်းကြက္ေနရာ ရခဲ့ပါတယ္။ အေကာင္းဆံုး Moisturizer နဲ႔ Anti-Wrinkle ခရင္မ္ ဆိုရင္ Neutrogena ဟာ နာမည္ႀကီးပါပဲ။ အမ်ဳိးသမီးတုိင္းရဲ႕ ေန႔စဥ္ အလွကုန္ အသံုးေဆာင္ေတြ ထဲမွာ မရွိမျဖစ္ ျဖစ္ တာေၾကာင့္ Diane Lane / Gabrielle Union / Jennifer Garner / Vanessa Hudgens တို႔က ေကာင္းေၾကာင္း ေထာက္ခံၾကပါတယ္။


-    L’oreal >>  ကမၻာေပၚ အလွအပနဲ႔ ပတ္သက္ လာရင္ အႀကီးမားဆံုး အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္ေၾကာင္း ယံုမွားဖြယ္မရွိပါဘူး။ ျပင္သစ္အေျခခံၿပီး စတင္ခဲ့ တဲ့ ဒီကုမၸဏီရဲ႕ တန္ဖိုးႀကီးမားမႈကေတာ့ ေဒၚလာ ၈.၆၉ ဘီလီယမ္ရွိေၾကာင္း ခန္႔မွန္းေျပာဆို ၾကပါ တယ္။ L’oreal ရဲ႕အေနာက္မွာေတာ့ Maybelline NY / Softsheen / Carson / Garnier အမွတ္တံဆိပ္ ေတြကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ပါေသးတယ္။ ၀ယ္ယူ သံုးစြဲသူ အနိမ့္အျမင့္အလိုက္ လုိအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္မို႔လို႔လည္း Jennifer Lopez နဲ႔ Beyonce လို အဆိုေတာ္ေတြရဲ႕မရွိမျဖစ္ အသံုးအေဆာင္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ခံရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။


-    Olay >> ေနာက္ လူတုိင္းသိၿပီး သံုးစြဲဖူး ၾကတဲ့ တံဆိပ္တစ္ခုကေတာ့ Olay ပါပဲ။ ကမၻာ့ ေနရာ အႏွံ႔အျပားမွာ ၀ယ္ယူရရွိႏုိင္ပါတယ္။ အဆို ေတာ္ Kelly Rowland နဲ႔ Carrie Underwood တို႔ ကေတာ့ Olay ရဲ႕အရည္အေသြးျမင့္ ပစၥည္းကို
ႏွစ္သက္သူေတြထဲမွာ ပါပါတယ္။ သူထြက္ရွိတဲ့ အထဲမွာ Olay Regenerist Micro Sculpting Cream ကလူသိမ်ားၿပီး ေကာင္းမြန္လို႔ လူတုိင္းသိၾကပါတယ္။

ကမၻာေပၚက ေစ်းႀကီးတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္(၁၀)မ်ဳိး
    အခုေဖာ္ျပေပးမယ့္ အလွျပင္ပစၥည္းေတြက အထက္မွာေဖာ္ျပခဲ့သလို ကမၻာႀကီးကိုလႊမ္းမိုး မထားႏုိင္ေသးပါဘူး၊ ေနရာတုိင္းမွာလည္း၀ယ္လို႔ မရေသးပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ေတြက ေစ်းႀကီးတယ္၊ လူႀကိဳက္မ်ားတယ္။ ေစ်းႏႈန္းျမင့္တဲ့ Expensive Cosmetics လို႔ ေျပာရမယ့္ အမ်ဳိးအစားေတြပါ။ ေစ်းႀကီးေပမယ့္လည္း လူႀကိဳက္မ်ားလို႔ ေရာင္းေန ရတဲ့ ေစ်းႀကီးမိတ္ကပ္(၁၀)မ်ဳိးကို ေဖာ္ျပေပးသြား ပါမယ္။

-    Smashbox >> ဒီမိတ္ကပ္အမ်ဳိးအစားက ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ မ်က္လံုးပိုင္းကို အသားေပး ျပင္ ဆင္ဖို႔အတြက္ ထုတ္လုပ္ထားတာပါ။ ေဟာလိ၀ုဒ္ ရဲ႕ စတားမ်ားအႀကိဳက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ တဲ့အခါမ်ဳိး ၊ မီးေရာင္ေအာက္၀င္တဲ့ အခါမ်ဳိးမွာ ဒီမိတ္ကပ္က သိပ္အဆင္ေျပပါတယ္။
-    Nu Skin >> Anti Ageing ပစၥည္းေတြကို ဦးေဆာင္သြားႏုိင္တဲ့ အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုပါ။ ႏိုင္ငံ ေပါင္း (၅၃)ႏုိင္ငံမွာ ၀ယ္ယူရရွိေနပါၿပီ။ Antioxidant level မ်ားစြာပါ၀င္ၿပီး ရနံ႔ပါ၀င္ျခင္း မရွိပဲ အသားအေရရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ကို ထိထိမိမိျဖည့္
ဆည္းေပးတဲ့ ပစၥည္းမ်ဳိးေတြပဲ ထုတ္ပါတယ္။ ေန ေရာင္ျခည္မွလည္း လံုေလာက္စြာ ကာကြယ္ေပးပါ တယ္။
-    Oriflame >> ဆြီဒင္က Jochnick ဆိုတဲ့ ညီအစ္ကို ၂ ဦးက ၁၉၆၇ ခုႏွစ္မွာစတင္ခဲ့တဲ့ အမွတ္ တံဆိပ္ပါ။ ပိုက္ဆံေပးရတာနဲ႔တန္တဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးကို ခ်က္ခ်င္းရရွိတဲ့ ကုန္ပစၥည္းေတြေၾကာင့္ လူသိမ်ားပါတယ္။
-    Elizabeth Arden >> ဒီအမွတ္တံဆိပ္ကေတာ့ အေမရိကန္ အမ်ဳိးသမီးေတြၾကားမွာ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ေနတဲ့ အျပစ္အနာဆာကင္းတဲ့ မိတ္ကပ္ကို ပို႔ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ မ်က္ေတာင္ ေကာ့ေဆးမွာလည္း အထူးထုတ္လုပ္ထား တာ ေၾကာင့္ ယေန႔အခ်ိန္မွာ အလြန္နာမည္ႀကီးေနပါ တယ္။
-    Artistry >> ဒီတံဆိပ္ကေတာ့ တီတြင္ႏိုင္ တဲ့ လင္မယား ၂ ေယာက္က စတင္ခဲ့တာပါ။ အလွ အပ ျပင္တဲ့ေနရာမွာ အသားေရအတြက္ လိုအပ္တဲ့ အာဟာရဓာတ္ေတြ ပါ၀င္ၿပီး အားျဖည့္ေပးႏုိင္ ေအာင္ျပဳလုပ္ဖို႔ အၾကံေတြနဲ႔ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာပါ။ အာဖရိကမွ အသီးအႏွံေတြနဲ႔ ေျမထဲပင္လယ္ေဒသ
က အပင္ေတြကို ထည့္သြင္းေဖာ္စပ္ထားတာ ေၾကာင့္ ေစ်းႀကီးတာလည္း မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။
-    Estee lauder >> နယူးေရာ့ခ္မွာ ၁၉၄၆ ခုႏွစ္က စတင္ခဲ့တဲ့ အမွတ္တံဆိပ္။ ကမၻာတစ္၀ွမ္း မွာ သူ႔ကိုေနရာတုိင္းမွာ ၀ယ္ယူလို႔ရေအာင္ကို ေစ်း ကြက္ႀကီးမားလြန္းပါတယ္။ ႏႈတ္ခမ္းနီ မိတ္ကပ္ ေရေမႊး ဘာမဆို သူ႔ဆီမွာ၀ယ္လို႔ရပါတယ္။
-    MAC >> ဒီတံဆိပ္ကေတာ့ အလွျပင္တဲ့သူ ေတြ အႀကိဳက္ပါပဲ။ ေစ်းႀကီးတယ္၊ အက်ဳိးထူးတယ္ အဲ့ဒီေတာ့ မိတ္ကပ္ခ်စ္သူေတြ ၀ယ္သံုးၾကပါတယ္။ ေစ်းျမင့္တဲ့ အလွကုန္ေစ်းကြက္ထဲမွာ သူလည္းပါ ပါတယ္။ ပစၥည္းအသစ္ေတြကိုလည္း ထုတ္လုပ္ ေပးႏုိင္တယ္။
-    L’oreal >> ႀကီးမားတဲ့ ဒီအုပ္စုကုမၸဏီႀကီး ရဲ႕ အဆက္မျပတ္ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ေပးႏုိင္မႈက လည္း အံ့မခန္းပါပဲ။ ၀ယ္ယူသူေတြရဲ႕ ထပ္ထပ္ လိုခ်င္မႈေတြကို အျမဲတမ္းရွိေစႏုိင္ေအာင္ တီတြင္ၾကံဆႏုိင္ၾကပါတယ္။
-    Mary Kay >> ၁၉၇၁ ခုႏွစ္ၾသစႀတီးလ်မွ စတင္ခဲ့တဲ့ တံဆိပ္ျဖစ္ေပမယ့္ အခုထက္ထိ လူသိမ်ားၿပီး ေရာင္းခ်ေနရပါတယ္။ အသားေရထိန္းအလွကုန္ ပစၥည္းမ်ားရဲ႕အာနိသင္ေကာင္းမြန္မႈ ေၾကာင့္ အမ်ဳိးသမီးတုိင္း လိုခ်င္ေတာင့္တတဲ့ တံဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္ ရပ္တည္ေနပါတယ္။
-    Chanel >> ၁၉၀၉ ခုႏွစ္ ျပင္သစ္ႏုိင္ငံမွာ Coco Chanel ဆိုသူက စတင္ခဲ့တဲ့တံဆိပ္။ အဲ့ဒီ ကတည္းက တစ္ကမၻာလံုးနဲ႔ သင့္ေတာ္ေကာင္းမြန္ တဲ့ အလွကုန္ေတြ အဆက္မျပတ္ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီအလွကုန္ေတြ က ေစ်းႀကီးတယ္၊ အမ်ဳိးသမီးေတြကလည္း တန္ဖိုးထားၿပီး ဂုဏ္ယူသံုး စြဲၾကျပန္ေရာ။