Primary tabs

ေဖေဖာ္၀ါရီအလွမွတ္စု

နာမည္ေက်ာ္ Vlogger သူမ

    Michelle Phan ဒီနာမည္ကို မိန္းကေလးတုိင္း၊ အထူးသျဖင့္ အလွအပကိုစိတ္၀င္စားၿပီး beauty vloggers ေတြ ၾကည့္တဲ့သူဆိုရင္ ရင္းႏွီး ၿပီးသားျဖစ္မွာပါ။ vloggers ဆိုတာက video + bloggers ကိုေျပာတာပါ။ လက္ရွိ youtube အသံုး
ျပဳသူတုိင္း ဒီဗေလာ္ဂါေတြကို ၾကည့္ဖူးၾကမွာပါ။ အလွအပနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စြန္႔ဦးလမ္းတီထြင္ကာ အလြယ္တကူ မိတ္ကပ္လိမ္းနည္း အသားေရထိန္း သိမ္းနည္းေတြနဲ႔ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ကေန သူမစတင္ ႐ိုက္ကူးလႊင့္တင္ခဲ့ပါတယ္။ အခုဆိုရင္ YouTube မွာ ဗီဒီယိုေပါင္း ၃၀၀ ေက်ာ္ရွိပါၿပီ။ ၾကည့္႐ႈသူေပါင္း ၁ ဘီလီယံရွိတဲ့အတြက္ ကမၻာ့တစ္လႊား သူမ ဘယ္ေလာက္ ေအာင္ျမင္ေနသလဲဆိုတာ စာဖတ္ သူတို႔ သေဘာေပါက္ပါၿပီေနာ္။ ၀ါသနာမွေန တဆင့္ ဗီဒီယိုစတားျဖစ္လာခဲ့ခ်ိန္ မွာေတာ့ သူမက လုပ္ငန္းရွင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ သူမကိုယ္ပိုင္အလွကုန္ပစၥည္းကို Em တံဆိပ္နဲ႔ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ႏုိင္တဲ့အထိ ေအာင္ျမင္လာခဲ့ပါ တယ္။ ၂၀၁၃ ေအာက္တိုဘာ၂၁ ရက္မွာေတာ့ မီရွဲလ္ဖန္းေရးတဲ႕ Make Up: Your Life Guide to Beauty, Style, and Success - Online and Off လို႔ အမည္ေပးထားတဲ့ အလွအပနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ စာအုပ္ထြက္ရွိလာခဲ့ပါတယ္။ သာမန္မထင္ရွား တဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကေန အခုလို ေအာင္ျမင္ၿပီး ကမၻာနဲ႔ ခ်ီေအာင္ သူမကိုခ်စ္ၾကတဲ့ ပရိသတ္ဘယ္လိုရွိခဲ့သလဲဆိုတာ POPSUGAR ရဲ႕ အင္တာဗ်ဴးေလးကေန ၾကည့္ၾကရေအာင္...

-    စာအုပ္ထြက္လာတဲ့အတြက္ ဂုဏ္ယူပါတယ္၊ ဒီအခြင့္အေရးကို ဘယ္လိုမ်ားရရွိခဲ့တာ ပါလဲ။
    လြန္ခဲ့တဲ့(၂)ႏွစ္ေလာက္က Random House ထုတ္လုပ္ေရးကေန ကြ်န္မဆီကို စိတ္၀င္တစားနဲ႔ အလွအပနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စာအုပ္ထုတ္ဖို႔ လာခဲ့ တယ္။ မတူပဲကြဲျပားတဲ့ ကြ်န္မရဲ႕မိတ္ကပ္ပံုစံ အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ လမ္းညႊန္ခ်က္ေတြ ပါမယ္ေပါ့။ မိန္းက
ေလးေတြကို ေဘးကေနမိတ္ကပ္အေၾကာင္းကို သင္ျပတာထက္ ကြ်န္မရဲ႕ညီမငယ္ေလးေတြကို အၾကံေပးသလိုမ်ဳိး ပံုစံပဲလုပ္ခ်င္တယ္လို႔ သူတို႔ ကို ကြ်န္မေျပာခဲ့တယ္။

-    လူမႈကြန္ရက္ ဒီ social media မွာ မလုပ္သင့္တဲ့ အႀကီးမားဆံုးအခ်က္က ဘာပါလဲ။
    အြန္လိုင္းေပၚမွာ ဘယ္ေတာ့မွာ ရန္မျဖစ္ပါ နဲ႔လို႔၊ အထူးသျဖင့္ေတာ့ လူမႈဆက္ဆံေရး ကိစၥ ေတြနဲ႔ေပါ့။ အီးေမးလ္တို႔၊ စာတုိ႔ဖတ္ေနခ်ိန္မွာ ဒီစကားေတြက အျခားစာဖတ္သူေတြကို အနက္အဓိပၸါယ္ေကာက္ လြဲသြားေစႏုိင္တယ္။

-    အခုေခတ္ရဲ႕ သေဘာအရ social mediaကို တအားသံုးေနၾကေတာ့ တုိက္ခိုက္မႈေတြကို ဘယ္လိုေက်ာ္လႊားရသလဲဆိုတာ မိန္းကေလးေတြအတြက္ အၾကံေပးပါဦး။
    အေႏွာင့္အယွက္ေတြ အြန္လုိင္းေပၚက တုိက္ခုိက္မႈေတြကေတာ့ ဟိုးတုန္းကတည္းကရွိတာ၊ ေနာက္လည္းရွိဦးမွာပါပဲ။ ကြ်န္မရဲ႕ ပထမဦးဆံုး ဗီဒီယိုကို YouTube မွာတင္တုန္းက တိုက္ခိုက္ခံရတယ္၊ ေ၀ဖန္ခံရတယ္။
    ပထမဆံုး comments ေတြဖတ္ရေတာ့ အေတာ့ကို ထိခိုက္နာက်င္ရတယ္။ ဒီအေျခအေန ကို ေက်ာ္လႊားၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ ဘ၀ကို ပိုင္ဆုိင္ခြင့္ရေတာ့တာပါပဲ။ ကိုယ္မႀကိဳက္ တဲ့ comments (ထင္ျမင္မႈေတြ)ကို ေအာင့္အီး
သည္းခံပါ၊ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ဖ်က္ပစ္လိုက္၊ ဘေလာ့ပစ္လိုက္၊ လ်စ္လွ်ဴ႐ႈလိုက္ပါ။

Career Advice
-    ဒီႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ beauty videos နဲ႔ ဘာလို႔ေအာင္ျမင္လာတာလဲ။
    စာအိတ္ထဲကို ကၽြန္မရဲ႕ အစီအစဥ္ေတြ ထည့္သိမ္းထားလို႔ပါ။ လူတုိင္းလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ ေတြကို ကြ်န္မမလုပ္ခ်င္ဘူး။ ျဖစ္ရပ္အသစ္တစ္ခု ကိုဖန္တီးျပခ်င္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ႕ဗီဒီယိုေတြကို ျပဳလုပ္ျပခဲ့တာပါ။ ဒါေတြဖန္တီးျပသျဖစ္
ဖို႔ အခ်ိန္ (၇)ႏွစ္ေလာက္ ၾကာခဲ့ရပါတယ္၊ တင္ဆက္တဲ့အခါမွာလည္း တူညီတဲ့ ဗီဒီယို႐ိုက္ကူးမႈႀကီးပဲ လုပ္ျပေနရင္ ကၽြန္မပရိသတ္ေတြ ႐ိုးအီသြားမွာေပါ့။
ဒါေၾကာင့္ေပါ့ပါးတဲ့ စတုိင္လ္ေတြ၊ ေရပန္းစားတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြအလိုက္ တစ္ဆင့္ခ်င္းစီ တုိးတုိးၿပီး ပရိသတ္ကိုတင္ျပသြားခဲ့တယ္။ ဒါမွကြ်န္မရပ္တည္ႏိုင္မွာေပါ့။

Her Beauty Essentials
- မင္းကအခုဆို beauty expert တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ မင္းရဲ႕အႀကိဳက္ဆံုးပစၥည္းေတြနဲ႔ tips ေလးေတြက ဘာျဖစ္မလဲ။
    အင္း...ကၽြန္မအတြက္ဆိုရင္ေတာ့၊ ေလယာဥ္ပ်ံေပၚ ေရာက္ေနၿပီဆိုပါေတာ့၊ ပစၥည္းေတြ သိပ္ေတာ့မလိုပါဘူးရွင္၊ မ်က္ေတာင္ေကာ့ေဆး ရယ္၊ မ်က္ခံုးဆြဲခဲတံ၊ လက္လိမ္းတဲ့ hand cream ၊ အျပစ္အနာဆာဖံုးမိတ္ကပ္ concealer ၊ ႏႈတ္
ခမ္းနီ (ပါးျပင္နဲ႔ႏႈတ္ခမ္းအတြက္ သံုးႏုိင္တဲ့ဟာမ်ဳိးေပါ့) ဒီေလာက္ပါပဲရွင္။

-    လူတုိင္းလိုအပ္မယ့္ အလွျပင္ပစၥည္းဆိုရင္ေရာ။
    အမည္းေရာင္အိုင္းလုိင္နာ တစ္ေခ်ာင္းေပါ့ရွင္။ အားလံုးသံုးလို႔ရတယ္ေနာ္။ ကၽြန္မေျပာျပမယ္ လိုင္နာကို hair dryer သံုးၿပီး ပူေအာင္လုပ္၊ ဘရပ္ရွ္ နဲ႔ျခစ္ၿပီး မ်က္ေတာင္ေကာ့လုိ႔ရတယ္၊ ႏႈတ္ခမ္းေဘာင္ကြပ္လို႔ရတယ္၊ မ်က္လံုးကို လုိင္နာပဲျခယ္ျခယ္ ရွဲဒိုးပဲတင္တင္ လုပ္လုိ႔ရတယ္။ သံုးတတ္ရင္အားလံုး အသံုးျပဳလုိ႔ရပါတယ္ရွင္။

-    ေနာက္ ၁၀ ႏွစ္ၾကာရင္ မင္းကိုယ္မင္းဘယ္ ေနရာမွာေတြ႕ခ်င္လဲ။
    ကၽြန္မရဲ႕စိတ္၀ိဥာဥ္နဲ႔ ရွင္သန္မႈကို တိုးတက္ ႀကီးထြားခ်င္တယ္။ အခုကေန ၁၀ ႏွစ္ၾကာတဲ့အခါ ဆိုေတာ့ အလွအပအၾကံေပးတာေတြလည္း မလုပ္ရေတာ့တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တာပဲ။ လူေတြကို စိတ္ ၀ိဥာဥ္ေတြ ေအးၿငိမ္းခ်မ္းသာေအာင္ ဘယ္လိုေန ထိုင္ရတယ္၊ သူတုိ႔ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြဆီ ေရာက္ ရွိေအာင္ ဘယ္လိုရွာေဖြရမလဲဆိုတာေတြကို ကၽြန္မျပသေပးခ်င္တယ္။ ဆိုလိုခ်င္တာကေတာ့ရွင္ သူ တို႔လုပ္ခ်င္တဲ့ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္းက ဘာလဲဆိုတာ သိဖို႔၊ သူတုိ႔ ရဲ႕လက္ေဆာင္ေကာင္းေတြကိုရွာေဖြေတြ႕ရွိဖို႔ ကူညီေပးခ်င္တာပါ။

Estee Lauder ရဲ႕ေမာ္ဒယ္လ္မ်က္ႏွာစာအသစ္
 

   Kardashian ကာဒါရွီးအန္းညီအစ္မေတြဆို ရင္ ပုရိသေတြေရာ အမ်ဳိးသမီးထုကပါ သိၾကၿပီး သားပါ။ ေကာက္ေၾကာင္းလွတဲ့ ညီအစ္မေတြ ျဖစ္ သလို ေမာ္ဒယ္လ္သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြလည္း ျဖစ္ၾကလို႔ပါ။ အခုတစ္ခါအလွည့္က်သူ နာမည္ေက်ာ္ ကေတာ့ညီမငယ္ျဖစ္တဲ့ Kendall Jenner ပါ၊ နာမည္ေက်ာ္ Vogue ရဲ႕ ကာဗာရွင္ျဖစ္ခဲ့သလို ႐ႈိးပြဲ ေလွ်ာက္လမ္းေတြရဲ႕ သူမက နာမည္ေက်ာ္ ေမာ္ဒယ္လ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာပါတယ္။ ဒီလိုနာမည္ေက်ာ္ တက္သစ္စသူမေလးကို ရွာေဖြေတြ႕တတ္တဲ့ Estee Lauder အလွကုန္က ေနာက္ဆံုးမ်က္ႏွာသစ္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ေၾကျငာခဲ့ပါတယ္။ အသက္ ၁၉ ႏွစ္ပဲရွိေသးေပမယ့္ ႐ုပ္သံေၾကာ္ျငာေတြ ပရင့္စာမ်က္ႏွာ ေၾကာ္ျငာေတြထက္မွာ သူမကိုေတြ႕ရေတာ့မွာပါ။ ကမၻာေက်ာ္ ေမာ္ဒယ္လ္ေတြျဖစ္တဲ့ Claudia Schiffer & Naomi Campbell တို႔လိုပဲ သူမကလည္း နာမည္ေက်ာ္လာမယ့္သူလုိ႔ နာမည္ေက်ာ္ အသိုင္းအ၀ိုင္းကသူေတြက ေျပာဆိုေနၾကပါတယ္။

၂၀၁၅ မွာ ပြဲထုတ္ခဲ့တဲ့ ေလဒီဂါဂါရဲ႕ Eau De Gaga (unisex) ေရေမႊးသစ္


    အမ်ဳိးသားအတြက္ အမ်ဳိးသမီးအတြက္ရယ္ လို႔ ခြဲျခားထားတာမဟုတ္ပဲ ေလဒီဂါဂါကို ႏွစ္သက္ ရင္ ဒီရနံ႔သစ္ေရေမႊးကို သံုးစြဲလုိ႔ရတယ္လို႔ ေၾကျငာ ထားပါတယ္။ သူမကိုယ္တုိင္ ေရေမႊးေၾကာ္ျငာကို ႐ိုက္ကူးထားပါတယ္။ ေရေမႊး၊ body lotion၊ ေရခ်ဳိးဆပ္ျပာ စသျဖင့္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာကို ၂၀၁၅ ဇန္န၀ါရီကေနစၿပီး ၀ယ္လို႔ရေနပါၿပီ။ ပထမထြက္ ရွိခဲ့တဲ့ ဂါဂါရဲ႕ Fame ေရေမႊးကေတာ့ ၂၀၁၂ က ထြက္ခဲ့တာေၾကာင့္ ၃ ႏွစ္ၾကာမွ ဒုတိယေရေမႊး ရနံ႔အသစ္ကို ထြက္ခဲ့တာပါ။ အမ်ဳိးသားနဲ႔ အမ်ဳိး သမီးတို႔ အခ်စ္အေၾကာင္းကို ရည္ညႊန္းထားတာ ေၾကာင့္ ယခုေရေမႊးကို unisex အျဖစ္ ထုတ္ထားတယ္လို႔ ယူဆရပါတယ္။

The Rocky Horror Picture Show အျဖစ္ မိတ္ကပ္ စုစည္းမႈ MAC


    ၂၀ ရာစုေျမေခြး Twentieth Century Fox နဲ႔ MAC အလွကုန္တုိ႔ ပူးေပါင္းတင္ဆက္ မႈတစ္ခုပါ။ ေအာင္ျမင္တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရး တစ္္ခုျဖစ္တဲ့ Twentieth Century ကေန အခုလို ထူးထူးျခားျခားအျဖစ္ သူတုိ႔ရဲ႕ ႏွစ္(၄၀)ျပည့္ကို
ဂုဏ္ျပဳၿပီး တင္ဆက္ခဲ့တာပါ။ အလွကုန္ရဲ႕ဒီဇိုင္းေတြကေတာ့ ခပ္လန္းလန္း horror ပံုစံေတြပါ။ ၂၀၁၄ ေအာက္တုိဘာကေနစၿပီး ေရာင္းခ်ေနပါၿပီ။ ႏႈတ္ခမ္းနီေစ်းႏႈန္းေတြကေတာ့ ၁၇.၅ ေဒၚလာကေနစပါတယ္၊ အိုင္းရွဲဒိုးေတြကေတာ့ ၄၄ ေဒၚလာပါ။

Versace ရဲ႕ေရေမႊးေၾကာ္ျငာေမာ္ဒယ္လ္ ျဖစ္လာတဲ့ Lara Stone


    အမ်ဳိးသားေရေမႊး Eros ကိုထုတ္လုပ္ျဖန္႔ ခ်ိခဲ့ၿပီး (၂)ႏွစ္အၾကာမွာေတာ့ အမ်ဳိးသမီးမ်ား အတြက္ Eros ကို ျပန္လည္မြမ္းမံကာ  Eros Pour Femme ရနံ႔အျဖစ္ ဖန္တီးလိုက္ပါၿပီ။ ေရေမႊး ထြက္ရွိမယ့္အေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာၿပီးေနာက္မွာ
ေတာ့ ပြဲဦးထြက္အျဖစ္ Versace မွ ေမာ္ဒယ္လ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္အျဖစ္ Lara Stone ကိုေၾကာ္ျငာအတြက္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္။ ပံုမွာျပထားသလိုပဲ နတ္ဘုရား မအသြင္ ဖန္တီးထားၿပီး ေရြေရာင္ဖိနပ္လည္ရွည္ နဲ႔ ထူးျခားေအာင္ ျပင္ဆင္ ထားပါတယ္။ ေရေမႊးရနံ႔မွာ လီမြန္၊ စံပါယ္၊ စႏၵကူး၊ ခရမ္းေရာင္ပန္းပြင့္ေလးမ်ားကို ေပါင္းစပ္ထုတ္ထားတယ္လို႔ ေဖာ္ ျပထားပါတယ္။