Primary tabs

Family Life ေလးတစ္ခု တည္ေဆာက္ခ်င္တဲ့ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႔ ေနတိုး

အႏုပညာသက္တမ္းအားျဖင့္ အႏွစ္ ၂ဝ ေက်ာ္ၾကာ ျဖတ္သန္းခဲ့ၿပီးျဖစ္တယ္၊ ပရိသတ္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုလည္း အျပည့္အဝ ရရွိလ်က္ရွိတယ္၊ ေအာင္ျမင္မႈအားျဖင့္လည္း ေအာင္ျမင္မႈကို ေရရွည္ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္တယ္၊ အႏုပညာအေပၚမွာလည္း ေစတနာအျပည့္နဲ႔ ေကာင္းသထက္ေကာင္းေအာင္ အျမဲႀကိဳးစားလ်က္ရွိတယ္၊ ကိုယ္ရပ္တည္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ပိုင္ႏိုင္ ကၽြမ္းက်င္စြာနဲ႔ အေကာင္းဆံုး တည္ၿငိမ္စြာ လုပ္ကိုင္ႏိုင္တယ္… သူကေတာ့ လက္ရွိမွာ အကယ္ဒမီဆု ၃ ဆု နဲ႔အတူ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ခ်စ္ခင္အားေပးမႈကို အျပည့္အဝရရွိထားတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ အကယ္ဒမီ ေနတိုးပါ။ သူ႔ရဲ႕ အႏုပညာအေပၚထားတဲ့စိတ္၊ အႏုပညာစိတ္ကူးေတြ၊ ဖန္တီးမႈေတြ၊ ၂ဝ၁၈ အတြင္းမွာ သူျဖတ္သန္းခ်င္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ Life Style 
အစရွိတာေတြကို ပရိသတ္ေတြအတြက္ ေမးျမန္းတင္ဆက္ေပးလိုက္ပါတယ္။ 

လတ္တေလာမွာ
၂ဝ၁၈ထဲမွာေတာ့ အႏုပညာနဲ႔ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ တျခားလုပ္ငန္းေတြရွိပါတယ္။ အဲဒါေတြက Storybook Studio ကို ေမအကုန္ေလာက္မွာ ဖြင့္သြားဖို႔ရွိပါတယ္။ တျခား Production အေနနဲ႔ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ထုတ္လုပ္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြ ထြက္
လာဖို႔ရွိပါတယ္။ Storybook ဆိုတာက Movie Workshop လို႔လည္း ေျပာလို႔ရတယ္၊ Mini Studio လို႔လည္း ေျပာလို႔ရတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တဲ့ေနရာတစ္ခုေပါ့၊ အဲဒီလိုမ်ဳိး ဖြင့္ သြားဖို႔ ရွိပါတယ္။ သီခ်င္းကေတာ့ ေလာေလာဆယ္ လုပ္ဖို႔မရွိပါဘူး။ ဇာတ္ကားထဲမွာ ပါဝင္မွသာ ဆိုျဖစ္တာပါ။ သပ္သပ္ဆိုျဖစ္ဖို႔က အခ်ိန္မေပးႏိုင္ေသးပါဘူး။ 

တိမ္ခိုမိုး႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအေၾကာင္း
တိမ္ခိုမိုး ဆိုတဲ့ ဆရာမင္းခိုက္စိုးစံရဲ႕ ေဆး ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ကာလမွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေၾကာင္း၊ ခ်စ္သူေကာင္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလးတို႔အေၾကာင္း True Story ေလးကို အေျခခံၿပီးေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာ ညြန္႔ျမန္မာညီညီေအာင္က ႐ိုက္ထားတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကားေလးပါ။ ဇာတ္လမ္းကေတာ့ အခ်စ္ဇာတ္ကားေလးပါပဲ။ ေဆးေက်ာင္းတက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ ေၾကကြဲစရာအျဖစ္အပ်က္ေလးကို ႐ိုက္ထားတာပါ။ မင္းသမီးက ေရႊမႈံရတီပါ။ ဒီကားက အဓိက မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြကို အေျခခံၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ထားတဲ့ကားပါ။ မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ၊ ခ်စ္ျခင္းတရားေတြရဲ႕ ႏူးညံ့မႈ၊ အဲဒီလို ႏူးညံ့မႈေတြၾကားထဲမွာမွ အတိတ္ကအျဖစ္ဆိုးေတြ၊ ဝဋ္ေႂကြးေတြကို ျပန္ၿပီးေပးဆပ္ရတဲ့ အခ်ိန္မ်ဳိးေတြမွာ အခ်စ္နဲ႔ဆက္ႏြယ္ၿပီး ျဖစ္ပ်က္တဲ့ ထူးဆန္းတဲ့အျဖစ္အပ်က္၊ ရင္နာစရာအျဖစ္အပ်က္တစ္ခုကို ဇာတ္လမ္းဆင္ထားတာ ဆိုေတာ့ ပံုမွန္အားျဖင့္ ေျပာရရင္ ဒီကားက Romance ဆိုတာထက္ကို Drama ဘက္ကို ပိုၿပီးေတာ့ သြားထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးတစ္ခုပါ။ ႐ံုတင္မယ့္ရက္ကေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ျဖစ္ မလဲဆိုတာ မေျပာတတ္ေသးဘူး။ ေဆးေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ Life ကို ႐ိုက္ရတာဆိုေတာ့ Location က သိပ္အမ်ားႀကီးမဟုတ္ဘူး၊ Trip သြားတဲ့ ဟာေတြရွိတယ္။ ေဆးေက်ာင္းသားေတြ ျဖစ္ေလ့၊ ျဖစ္ထရွိတတ္တဲ့ ႏွလံုးသားေရးရာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မတူညီတဲ့ ေဆးပညာဆိုင္ရာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခံစားမႈမတူညီတဲ့ ပံုစံမ်ဳိးေလးေတြ ျမင္ရမွာပါ။

ေဆးေက်ာင္းသားကာ႐ိုက္တာ
ေဆးေက်ာင္းသားကားေတြလည္း အမ်ားႀကီး ႐ိုက္ခဲ့ဖူးတယ္၊ True Story ေတြလည္း ႐ိုက္ခဲ့ဖူးတယ္။ အေရွ႕မွာ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ႀကီးေတြလည္း အမ်ားႀကီး႐ိုက္ဖူးေပမဲ့ ဒီဟာကေတာ့ ေဆးေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ Life ထဲမွာမွ ႏွလံုးသားေရးရာနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အခ်စ္တစ္ခုကို ဆြဲထုတ္ၿပီး သူတို႔ဘဝမွာ လူငယ္ေတြရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈ၊ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ခ်စ္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းအေပၚမွာပဲ Focus ထားၿပီးေတာ့ ဇာတ္ညႊန္းေရာ၊ ဇာတ္လမ္းကိုပါ တည္ေဆာက္ထားတာပါ။

ေနတိုးနဲ႔အကယ္ဒမီ
အကယ္ဒမီက စုစုေပါင္း ၃ ခု၊ ဒီ အကယ္ဒမီကလည္း ပရိသတ္ေတြတကယ္ကို အားေပးတဲ့ဇာတ္ေကာင္ေတြလည္းျဖစ္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ရခဲ့တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေပၚမွာ တကယ္လည္း ေက်နပ္မႈရွိခဲ့တယ္ဆိုေတာ့ ပိုၿပီးေတာ့လည္း အမွတ္တရျဖစ္တယ္။ အကယ္ဒမီတစ္ခုကေန တစ္ခု ပိုၿပီးရလာခဲ့တဲ့အတြက္ တာဝန္ဆိုတာထက္ကို ေစတနာေပါ့ေနာ္ အဓိကကေတာ့။ အခုလို ေရရွည္လိုမ်ဳိး ႏွစ္ ၂ဝ ေက်ာ္ အားေပးခဲ့ၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြက အခုခ်ိန္အထိကို ကၽြန္ေတာ့္ကိုမေျပာင္းလဲဘဲ အားေပးေနတုန္း၊  ျဖတ္သန္းတဲ့တေလွ်ာက္လံုးမွာ အားေပးမႈေလ်ာ့သြားတယ္ဆိုတာမ်ဳိး မရွိခဲ့ဘူးဆိုေတာ့ ကိုယ့္ဘက္ကလည္း အႏုပညာကို တာဝန္တစ္ခုအေနနဲ႔ ပရိသတ္အေပၚမွာ အေကာင္းဆံုးဖန္တီးေပးရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ေတြ၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြနဲ႔ပဲ ဘဝကို ျဖတ္သန္းျဖစ္တယ္။ ဘဝမွာ စဥ္းစားျဖစ္တဲ့အရာေတြကလည္း ကိုယ့္ရဲ႕အႏုပညာတစ္ခုကို ပရိသတ္ကလည္း ခ်စ္တယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္ကလည္း အႏုပညာကို ျပန္ၿပီးေတာ့ တန္ဖိုးထားၿပီးေတာ့ ဒီအႏုပညာကို ဒီထက္မက ႀကီးမားေအာင္ တည္ေဆာက္ႏိုင္မယ့္အရာေတြေပါ့။ ဥပမာအားျဖင့္ Studio ကိစၥေတြ၊ Camera Crew ေတြ၊ Lighting Team ေတြဖြဲ႔တာတို႔၊ ဇာတ္လမ္း Team ေတြ ဖြဲ႔တာတို႔၊ ဒီလိုမ်ဳိး Post Production ေတြ တည္ေထာင္ေပးတာတို႔ကို ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အႏုပညာေၾကးေတြကေန စုၿပီးေတာ့ ၂ဝ၁၈၊ ၂ဝ၁၉မွာ အရွိန္အဟုန္ ေတာ္ေတာ္ျပင္းျပင္းနဲ႔ လုပ္ျဖစ္ပါမယ္။

စိတ္အေျပာင္းအလဲနဲ႔ ရင့္က်က္မႈအပိုင္း
ပံုမွန္အားျဖင့္ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ လူေတြက နိစၥဓူဝ ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့အလုပ္အေပၚမွာ စိတ္မပါေတာ့တဲ့ဟာမ်ဳိး၊ မေပ်ာ္ေတာ့တဲ့ဟာမ်ဳိးေတြ ရွိတတ္တယ္။ နံပါတ္တစ္က ဘာလဲဆိုေတာ့ လူတစ္ေယာက္က အလုပ္လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္အလုပ္ကို စိတ္ဝင္တစားျဖစ္ေနႏိုင္ေအာင္ ပတ္ဝန္းက်င္ကို တည္ေဆာက္ဖို႔လိုတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ Schedule ေတြကို ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ျပန္ၿပီးေတာ့ စိတ္ဝင္တစားျဖစ္ေအာင္ ျပန္ၿပီးေတာ့ ေျပာင္းလဲယူရတာမ်ဳိး ရွိတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ Romance ကားေတြ ႐ိုက္ၿပီးရင္ Action ဆန္ဆန္ကားေတြ ျပန္႐ိုက္တာမ်ဳိး၊ ပရိသတ္အတြက္ စဥ္းစားေနတာမ်ဳိး၊ လက္ရွိကမၻာေပၚမွာ Current ျဖစ္ေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြထဲမွာ ကိုယ္နဲ႔ဘယ္လိုကာ႐ိုက္တာမ်ဳိးက လိုက္ဖက္မလဲဆိုတာကို ျပန္ေတြးေနတာမ်ဳိး၊ ဒီဇာတ္ေကာင္ေတြက ကိုယ့္ကိုစိန္ေခၚမႈတစ္ခုအေနနဲ႔ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ျပန္ခိုင္းေနတာမ်ဳိး၊ ကိုယ္ျပန္ၿပီးစိတ္ဝင္စားရတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္ေနတာမ်ဳိး။ အဓိကကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္အလုပ္မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြရဲ႕က႑ဟာ Range က အရမ္းကိုက်ယ္တယ္။ ေလ့လာလို႔မဆံုးႏိုင္ဘူးဆိုေတာ့ ဒီအလုပ္တစ္ခုအေပၚမွာ နိစၥဓူဝလုပ္ေနတဲ့အခါက်ေတာ့ မထပ္လာဖို႔အတြက္ကို အဓိက ဂ႐ုစိုက္ရတယ္ဆို။ အဲဒီေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုေလ့လာ ေနဖို႔လိုတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ပရိသတ္ကို အျမဲတမ္း အသစ္၊ အသစ္ေပးခ်င္တဲ့ စိတ္ခံစားမႈကို တစ္ခါတေလလြတ္သြားတဲ့အခါက် ျပန္ေမြးယူရတယ္။

ဇာတ္ကားေရြးခ်ယ္မႈအပိုင္းနဲ႔ တည္ေဆာက္မႈအပိုင္း
ဇာတ္ကားေတြ႐ိုက္တဲ့အပိုင္းမွာ ၃မ်ဳိး၊ ၄ မ်ဳိးေလာက္ရွိတယ္။ တစ္ခါတေလက်ရင္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ခုကို ေျပာျပတဲ့အခါ Production က Choice လုပ္တာမ်ဳိး၊ ဒါ႐ိုက္တာ ဆီကေန ကၽြန္ေတာ့္ဆီကို ျပတဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ဳိး၊ တစ္ခါတေလ Production ကေနပဲ ျပတာမ်ဳိး၊ ေနာက္တစ္ခုက ကိုယ္ကိုယ္တိုင္႐ိုက္ခ်င္တဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးကို ဒါ႐ိုက္တာရယ္၊ မင္းသားရယ္၊ ပ႐ိုဂ်ဴဆာရယ္ ထိုင္ၿပီးေတာ့ ဘာဇာတ္မွမရွိဘဲ ေဆြးေႏြးၿပီးေတာ့ ႐ိုက္တာမ်ဳိးေတြ ရွိတယ္။ ဥပမာ -ဗီယက္နမ္က ငုယင္နဲ႔႐ိုက္တာဆိုရင္ ဇာတ္လမ္းမရွိဘဲ တည္ေဆာက္ၿပီး႐ိုက္တာမ်ဳိး ေတြရွိတယ္။

ႀကိဳးစားေနတဲ့၊ လက္ရွိမွာ ေအာင္ျမင္မႈရရွိေနတဲ့ အႏုပညာရွင္မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြအေပၚ
အခုလိုမ်ဳိး မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြ ေပၚထြက္လာတာ အဓိကက ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ႀကိဳဆိုတာထက္ကို အရမ္းကိုပီတိျဖစ္တယ္။ အႏုပညာေလာကမွာ ပရိသတ္အတြက္ကို ခံစားမႈအသစ္တစ္ခု၊ ရင္ခုန္မႈအသစ္တစ္ခု ျဖစ္ေပၚေစေအာင္ တည္ေဆာက္ႏိုင္တဲ့သူ မွန္သမွ်က အႏုပညာတာဝန္ကိုေက်တဲ့ လူတစ္ေယာက္လို႔ ယူဆပါတယ္။  တကယ္တမ္းဆိုရင္ နည္းနည္းေတာင္ ေနာက္က် ေနၿပီလို႔ထင္တယ္။ ဒီထက္ေစာၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ဆီကုိ ေရာက္ေနသင့္တယ္လို႔ထင္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ၂ဝ၁၈ ဆိုတာက လက္ရွိသြား ေနတဲ့ ပရိသတ္သြားေနတဲ့ Trend နဲ႔ လက္ရွိ႐ုပ္ရွင္ကို ဖန္တီးေနၾကတာနဲ႔က ကြာဟမႈနည္းနည္းေလး ျမင္ရတယ္။ အနည္း ဆံုး ၃ႏွစ္ေလာက္ေစာၿပီးေတာ့ ေရာက္ေနသင့္တယ္လို႔ျမင္တယ္။

လက္ရွိစိတ္အေျခအေနကို မိမိကိုယ္ကိုယ္ သံုးသပ္မိသေလာက္
လက္ရွိမွာ က႑ ၃ ခုေလာက္ရွိတယ္။ နံပါတ္တစ္က ကိုယ္ေတြလႈပ္ရွားေနရတဲ့ အႏုပညာလမ္းေၾကာင္းမွာ သြားလာေနတဲ့ပံုစံကို Quality တစ္ခုနဲ႔ တကယ္ကို ကုိယ္ေတြသိသေလာက္နဲ႔ ပရိသတ္ မထင္မွတ္ထားေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အႏုပညာဖန္တီးမႈကို လုပ္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္ျဖစ္ေနတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဒါက ငါတို႔႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တဲ့ေနရာ၊ Studio ဆိုတဲ့ ခံစားမႈမ်ဳိး ကၽြန္ေတာ္တို႔မခံစားခဲ့ရဘူးဆိုေတာ့ အဲဒီလိုခံစားမႈမ်ဳိးကို ေနာက္ Generation ကို ေပးခ်င္တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဘဝျဖတ္သန္းမႈမွာ Family တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္ အဲဒီ၃ခုလံုးက လက္ရွိခံစားမႈမွာ တၿပိဳင္နက္တည္း ရွိေနပါတယ္။

က်န္းမာေရးနဲ႔ Body Fitness အပိုင္း
အားကစား ပံုမွန္ လုပ္ျဖစ္တယ္။ ေဆးလိပ္ျဖတ္လိုက္တယ္။ ညစာကို ထမင္းမစားျဖစ္ဘူး။ အသီးအရြက္တို႔၊ အသားတို႔ စားျဖစ္တယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ခႏၶာကိုယ္ နည္းနည္းေလး ႀကီးထြားေအာင္လုပ္ၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ရမယ့္ ဇာတ္ကားေတြရွိလာေတာ့ ေဘာ္ဒီကိုထြားေအာင္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ေဆာ့မယ့္အပိုင္းေတြေရာက္လာရင္ လုပ္ျဖစ္မွာပါ။ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ တိမ္ခိုမိုးဇာတ္ကားမွာ Leukemia ဇာတ္ေကာင္ဆိုေတာ့ ဝိတ္ခ်ရထားရတယ္။ အဲဒါၿပီးရင္ ဝိတ္ျပန္တင္ဖို႔ရွိတာ ၂ လေလာက္ အခ်ိန္ယူရမယ္။ ဆရာနဲ႔ ေသခ်ာ ျပန္ေဆာ့ရမယ္။

ပရိသတ္ေတြသိခ်င္ေနတဲ့ Life ျဖတ္သန္းမႈ
ခုနက ေျပာသလိုမ်ဳိး စိတ္ခံစားမႈ ၃ မ်ဳိးမွာ Family Life တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကလည္း တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ရွိေနေတာ့ ဘယ္ေတာ့အိမ္ေထာင္ျပဳမလဲလို႔ေမးရင္ ေျဖလို႔မရေသး ဘူး။ အဲဒီစိတ္ခံစားမႈေလး ဒီႏွစ္ထဲမွာ ရွိေနတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ပရိသတ္ကို Hint ေလးေပးတဲ့ သေဘာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဖြင့္ဟမယ့္အခ်ိန္ကိုေတာ့ ပရိသတ္ေစာင့္ေပးပါ။ သိပ္ေတာ့မၾကာေတာ့ပါဘူး။

ပရိသတ္အတြက္ ႏႈတ္ဆက္စကား
ႏွစ္သစ္မွာ ႐ံုတင္ဖို႔ရွိတဲ့ မုန္းလို႔ရရင္ မုန္းခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အဲဒီဇာတ္ကား Romance နဲ႔ Music နဲ႔ ေရာထားတာဆိုေတာ့ ေတးေရးဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ Life ေပါ့။ မွတ္မွတ္ရရေျပာရမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ စင္ေပၚမွာ အၿငိမ့္သီခ်င္းေတြဆိုတယ္၊ Cover Song ေတြဆိုတယ္ အဲဒီလိုဆိုရင္ အသံကို တကယ့္ Vocalist တစ္ေယာက္လိုမ်ဳိး အသံကို စနစ္တက်နဲ႔ ဆိုႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ၿပီး၊ ခံစားၿပီးဆိုတယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိး ဆိုတဲ့အခါမွာ ေတးေရးဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ Life ကို ႐ိုက္ရတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့ ေတးေရးဆရာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ဆံုတဲ့အခါ ေလ့လာၾကည့္သေလာက္က ေတးေရးဆရာေတြက အဆိုေတာ္လိုမ်ဳိး မဆိုဘူး။ Demo ဆန္ဆန္ေလးဆိုတယ္။ Demo ထဲမွာမွ သူလိုခ်င္တဲ့ ခံစားမႈ Expression ေတြပါေအာင္ ထည့္ၿပီးဆိုတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြာဟမႈက အဆိုေတာ္နဲ႔ ေတးေရးဆရာနဲ႔ သီခ်င္းဆိုတဲ့ပံုစံက ဘယ္ေနရာကို မတူေနမွန္းမသိဘူး။ အဲဒီဟာကို ေတးေရးဆရာဇာတ္လမ္း႐ိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေတာ္ေတာ္ေလ့လာယူရတယ္။ ေတးေရးဆရာေတြကို Demo ေတြ ဆိုခိုင္းတယ္။ 

သူတို႔က ဘာေတြမတူတာလဲ၊ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈတစ္ခုက သူတို႔ေရးလိုက္တဲ့သီခ်င္းမွာ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားတဲ့ ေနရာေတြကို တကယ္ခံစားတယ္။ သီခ်င္းကို နည္းပညာန႔ဲ အႏုပညာေပါင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ အဆိုေတာ္ေတြလိုမ်ဳိး အသံေတြကို အရမ္းႀကီးလွေအာင္မဆိုဘူး။ ခံစားမႈကိုပဲ ဦးစားေပးတယ္ဆိုတာတစ္ခုကို သြားေတြ႔တယ္။ အဆိုေတာ္နဲ႔ မတူေအာင္ ဆိုထားတယ္ဆိုတာမ်ဳိးကို ပရိသတ္ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္မွာ ထူးထူးျခားျခားေလးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ထားတယ္ဆိုတာကို မုန္းလို႔ရရင္ မုန္းခ်င္တယ္ ဇာတ္ကားမွာလုပ္ထားတယ္ဆိုတာကို ပရိသတ္ကို ေျပာခ်င္ပါတယ္။