TRX ကစားနည္းမ်ား

Model - Pann Myat Hmwe
Photo - Wai Phyo Aung (Excellent)
Trainer - Kyaw Min Htut (City Gym)
Venue - City Gym (Pearl Condo-Bld CF)

    ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ရာမွာ အသစ္ အသစ္ေသာ နည္းစနစ္ေတြနဲ႔ ပိုမိုထိေရာက္ အက်ဳိးရွိေအာင္ ေရြးခ်ယ္လုပ္ေဆာင္စရာေတြ မ်ားျပားေနၿပီျဖစ္တဲ့ ဒီေန႔ေခတ္ႀကီးထဲမွာ လူအမ်ားၾကား စိတ္၀င္စားမႈ ဒီဂရီျမင့္မားေနတဲ့ TRX ႀကိဳးျဖင့္ ကစားနည္းကို တင္ဆက္ဖို႔ ေရြးခ်ယ္ထားပါတယ္။
    Total Body Resistance Training လို႔ ေခၚတဲ့ TRX ကစားနည္းေတြကို ေလ့က်င့္ျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္ကို ပံုက်လွပ က်စ္လ်စ္သန္မာေစၿပီး Core Muscle ေတြကို အားေကာင္းေစပါတယ္။ တစ္ကိုယ္လံုး ရွိ ႂကြက္သားအားလံုးကို တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ထိေရာက္မႈရွိေစအျပင္ ခႏၶာကိုယ္ဟန္ခ်က္ညီေစတဲ့အတြက္ ယိုင္လဲျခင္းမ်ားမွ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္တဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးကို ရရွိေစပါတယ္။


    အမ်ဳိးသမီး၊ အမ်ဳိးသားမေရြး ေလ့က်င့္ႏိုင္ ၿပီး TRX ႀကိဳးဟာ အလြယ္တကူ ျဖဳတ္၊ တပ္၊ သိမ္းဆည္း၊ သယ္ေဆာင္သြားႏိုင္တဲ့အတြက္ နည္းစနစ္ေတြကို ေကာင္းစြာနားလည္တတ္ကြ်မ္းမႈရွိၿပီဆိုရင္ မိမိအဆင္ေျပရာေနရာမွာ သယ္ေဆာင္သြားၿပီး ေလ့က်င့္ႏိုင္တဲ့ အားသာခ်က္ရွိပါတယ္။


    အထူးသတိျပဳရမွာကေတာ့ ဘယ္ေလ့က်င့္ခန္းရပ္မဆို ကြ်မ္းက်င္တတ္ေျမာက္တဲ့ နည္းျပရဲ႕အကူအညီနဲ႔ မွန္ကန္စြာသင္ယူၿပီးမွသာ ေလ့က်င့္သင့္ပါတယ္။ ဒီစာမ်က္ႏွာေပၚမွာေတာ့ TRX ေလ့က်င့္နည္း စနစ္မ်ားစြာရွိတဲ့အထဲက ႐ိုးရွင္းတဲ့ နည္းလမ္းတခ်ဳိ႕ကို ေရြးခ်ယ္ေဖာ္ျပသြားမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

1.    TRX Chest Press
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

2.    TRX Low Row
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

3.    TRX Power Pull
ႀကိမ္ေရ - ၁၅ ၊ ဘယ္/ညာေျပာင္း

4.    TRX Deltoid Fly
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

5.    TRX Raise
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

6.    TRX Squat
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

7.    TRX Power Pull & Squat
ႀကိမ္ေရ - ၁၅၊ ဘယ္/ညာေျပာင္း

8.    TRX Mountain Climber
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

9.    TRX Pike
ႀကိမ္ေရ - ၁၅

10.    TRX Plank
၁ မွ ၃၀ အထိစိတ္မွေရတြက္၍ေနပါ။

11.    TRX Side Plank
၁ မွ ၃၀ အထိစိတ္မွေရတြက္၍ေနပါ။
ဘယ္/ညာေျပာင္းေလ့က်င့္ပါ။