မဂၤလာေဆာင္နဲ႔ သတို႔သား၊ သတို႔သမီး က်န္းမာေရး / ၾကံ့ခုိင္ေရး

တစ္သက္မွာ တစ္ခါေဆာင္တဲ့ မဂၤလာမို႔ ထူးထူးျခားျခား အမွတ္တရေတြမ်ားလွပါတယ္။ ေပ်ာ္တာေရာ၊ ပင္ပန္းတာေရာ ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္းတဲ့ ခံစားမႈေတြနဲ႔ အခ်ိန္ပါရွင္။

စီစဥ္ရတာေတြ၊ ညႇိႏိႈင္းရတာေတြ၊ ျပင္ဆင္ရတာေတြက မွတ္စုစာအုပ္တစ္အုပ္စာမို႔လုိ႔ စိတ္ပင္ပန္း၊ လူပင္ပန္းရတဲ့ အခ်ိန္အခါပါဘဲ။

မမိုးေတြ႕ဖူးသမွ်ေတာ့ သတို႔သမီးေတြ ပိုၿပီး ပင္ပန္းၾကရပါတယ္။ အပင္ပန္းလည္း ေတာ္ေတာ္ခံၾကတယ္။

ႏွစ္ပြဲကို တစ္ရက္ထဲဆို ပိုေတာင္ပင္ပန္းၾကရပါတယ္။  

လုပ္ငန္းခြင္ထဲက ခြင့္ရက္နည္းတဲ့စံုတဲြေတြ သူတို႔မဂၤလာအခမ္းအနားကို အရွိန္တင္အားထည့္ ၿပီး စီစဥ္ရတဲ့အခါ၊ ပဲြလည္းၿပီးေရာ ေျခကုန္လက္ပန္းက်ျဖစ္ကုန္ေရာ...

ဒါေၾကာင့္ မဂၤလာေမာင္ႏွံေတြ မဂၤလာမ ေဆာင္ခင္ Body and Mind Fitness အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သင့္ပါတယ္။

အဲဒီေတာ့ မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ရသမွ် ေစာေစာႀကိဳတင္အခ်ိန္ယူၿပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပင္ဆင္ထားဖုိ႔ အၾကံေလးေပးခ်င္ပါတယ္။

ေလ့က်င့္ခန္း (Exercise)

၀ိတ္ခ်ခ်င္တဲ့ ေမာင္မယ္ေတြ၊ စနစ္တက် ၀ိတ္ခ်နည္းကို သံုးသင့္ပါတယ္။ အစားေလွ်ာ့လြန္းတာ၊ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုိတာထက္ ပိုတာေတြကလည္း အားနည္းၿပီး ခံႏိုင္ရည္မရွိျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

မဂၤလာေဆာင္မွာ မ်က္တြင္းေတြေခ်ာင္ၿပီး မ်က္လံုးေတြအားမရွိ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

မဂၤလာပြဲက်မွ မူးလဲလို႔ သတို႔သားနဲ႔ မိဘေတြကပဲ ဆက္ဧည့္ခံရတဲ့ပြဲလည္း ၾကံဳဖူးပါတယ္။

က်န္းမာေရး (Health) 

အိပ္ေရးေတြပ်က္၊ စားေသာက္ခ်ိန္မမွန္၊ အာဟာရမမွန္ေတာ့ လူက အားနည္းေနခ်ိန္မွာ၊ အားေဆးလည္းမေသာက္၊ ေဆးလည္းမခ်ိတ္ဘဲ ေပေတေနရင္း၊ အရမ္းက်ပ္က်ပ္၀တ္ရတဲ့ ျမန္မာ သတို႔သမီး၀တ္စံုက မူးေမာ္ေစပါတယ္။ Outdoor မဂၤလာေဆာင္ဆို Aircon လည္းမရွိ၊ ရာသီဥတုကလည္း ပူတဲ့အခ်ိန္ဆို မူးၾကတာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ သတို႔သမီးေတြ ဆင္ျခင္သင့္ပါတယ္။

တခ်ဳိ႕သတို႔သမီးေတြက သူတို႔မဂၤလာ၀တ္စံုကို သူ႕လက္နဲ႔သူ ခ်ဳပ္ခ်င္လုပ္ခ်င္ၾကပါတယ္။ ပြဲနီးမွ ညလံုးေပါက္ စီးကြင့္ေတြထုိုးၿပီး အိပ္ေရးေတြပ်က္ၿပီး ပြဲထြက္မွမူးလဲတဲ့ သတို႔သမီးလည္း ၾကံဳဖူးပါတယ္။ 

သတို႔သမီးေတြကို စိတ္ေလွ်ာ့သင့္တာေတြ ေလွ်ာ့ဖုိ႔ အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္။ ေတာ္႐ံုတန္႐ံုကေတာ့ပဲ ဒီဇိုင္နာေတြသာ အားကိုးလိုက္ပါလုိ႔။

အစားအေသာက္ (Food)

အာဟာရမွန္ၿပီး ျပည့္၀မွ အသားအေရ စိုေျပလွပမွာျဖစ္လုိ႔ လက္ဆတ္တဲ့ သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ စတာေတြကို မွန္မွန္ေလးေသာက္သံုးၿပီး ရက္ (၃၀) အႀကိဳထဲက ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သင့္ပါတယ္။

(30 days to a new you) ေပါ့။ သတို႔သား၊ သတို႔သမီးဆိုတာ မဂၤလာပြဲရဲ႕ အဓိကပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ အားလံုးက သူတို႔ကိုၾကည့္ဖုိ႔ လာၾကတာေလ။ မဲြေျခာက္ေျခာက္ျဖစ္ေနတာထက္ စိုစိုေျပေျပရွိေနတာက ပိုေကာင္းပါတယ္။

အသားအေရ (Skin) 

Skin Care ကို Course နဲ႔ လုပ္ေပးပါ။  ကိုယ္တိုင္လုပ္ႏုိင္ရင္ လုပ္ေပးပါ။ မလုပ္ႏိုင္ရင္ Spa ေတြနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အပတ္စဥ္မွန္မွန္လုပ္ေပးပါ။

Spa ေတြမွာ Wedding Package Skin Care Program ေတြရွိပါတယ္။ မမိုးတို႔ မိဘေတြ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ဒါေတြ မလုိအပ္ၾကဘူး။ ရွိလည္း မရွိခဲ့ဘူးတဲ့။ ခုေခတ္ကေတာ့ မဂၤလာပြဲေတြက ႀကီးလည္းႀကီး၊ မ်ားလည္းမ်ား၊ တခ်ဳိ႕ဆို ေလးပြဲေလာက္လုပ္ၾကတာေလ။ ေနာက္ၿပီး Pre Wedding Photo ေတြ၊ Video ေတြ MTV ေတြကလည္း ႐ိုက္ရေတာ့ Outdoor ေတြ ထြက္႐ိုက္ရတယ္။ ေနပူထဲ၊ ေလတိုက္၊ ခရီးေတြထြက္ၿပီး လွတဲ့ေနရာေတြ စြန္႔စြန္႔စားစား႐ိုက္ရတာေတြေရာ ရွိလာၿပီေလ။ Skin ေတြကုိ ဂ႐ုစိုက္ဖုိ႔ လိုလာပါၿပီ။

ယံုၾကည္မႈ (Confidence)

မဂၤလာပြဲဆင္ႏဲႊဖုိ႔ အဆင္သင့္ျပင္ရာမွာ စိုး ရိမ္စရာမရွိေအာင္ အစီအစဥ္က်ေနဖုိ႔ လုိပါတယ္။ တခ်ဳိ႕မဂၤလာပြဲေတြက စံုတဲြကိုယ္တုိင္ လုပ္ရမယ့္ Presentation Performance ေတြ မ်ားတယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ ႀကိဳတင္ေလ့က်င္ျပင္ဆင္သင့္ပါတယ္။

တခ်ဳိ႕စံုတဲြေတြဆို လမ္းေလွ်ာက္တာကို ရက္တို နာရီပိုင္းသင္တန္းလာတက္ၾကပါတယ္။ 

တခ်ဳိ႕က သတို႔သားေတြ Speech ေျပာဖုိ႔ လုိေတာ့၊ ေက်းဇူးတင္စကားကို ေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ႀကိဳတင္ေလ့က်င့္ၾကရတယ္။

တခ်ဳိ႕က သီခ်င္းဆိုတာပါေတာ့ သတို႔သားပဲျဖစ္ျဖစ္၊ စံုတြဲပဲျဖစ္ျဖစ္ လမ္းေလွ်ာက္ရင္းဆိုတာကို အထာက်ေအာင္ က်င့္ၾကရတယ္။

တခ်ဳိ႕က First dance ကၾကရတယ္။ မဂၤလာေမာင္ႏွံလည္း က်င့္ထားရတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ အရံေတြ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လည္း က်င့္ထားရပါတယ္။ 

ကဲ ဒါဆိုရင္ မဂၤလာေမာင္ႏွံေတြရဲ႕ Body & Mind Fitness က ဘယ္ေလာက္လုိအပ္သလဲဆိုတာ သတိထားမိၾကၿပီလုိ႔ ထင္ပါတယ္။

မၾကာခင္မွာ မဂၤလာေဆာင္ႏွင္းၾကမယ့္ စံုတဲြေမာင္ႏွံမ်ားအဖုိ႔ ေသာကေသးေသးေလးေတြ စုရင္း ပြဲနီးလာေလ စိုးရိမ္လာေလ မျဖစ္ရေလေအာင္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈေတြ အစီအစဥ္တက်လုပ္ရင္း ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားတဲ့ မဂၤလာပြဲႀကီးေတြ အထေျမာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္ေနာ္။

မဂၤလာေမာင္ႏွံေတြကိုခ်စ္တဲ့ မမိုး